To właśnie my!

To właśnie my!

5 kwietnia 2011

OBÓZ ciąg dalszy

Ogłaszam terminy płatności za obóz:
do końca kwietnia należy wpłacić co najmniej 150 jako zaliczkę, rodzic musi podpisać regulamin udziału w obozie oraz odebrać kartę.

Po drugie:
Do 15 czerwca (czyli dwa tygodnie przed obozem) trzeba uregulować wszystkie płatności i oddac uzupełnioną kartę.

Po trzecie :

PROMOCJA !!!!!

DO KOŃCA KWIETNIA OBÓZ KOSZTUJE 1 000 ZŁ ZAMIAST 1 100 !!!!
ŻEBY ZAŁAPAĆ SIĘ NA PROMOCJĘ NALEŻY DO 30 KWIETNIA ZAPŁACIĆ CAŁOŚĆ ORAZ UREGULOWAĆ SKŁADKI !!!
INFORMUJCIE RODZICÓW, BO NA PRAWDĘ SIĘ OPŁACA!!!
 
Więc informujcie rodziców, w razie pytań proszę o kontakt:  tel: 696 492 075  lub mailem: anna.fajst@zhp.net.pl - odpisuję tak samo szybko jak odbieram telefony ;-)

NA ZDJĘCIU Z TEGO OBOZU CHCĘ ZOBACZYĆ WASZE UŚMIECHNIĘTE BUZIE  !!!

5 komentarzy:

  1. Achammmm, okej, okej!

    A więc przypominam9, że jeszcze tylko 86 dni do OBOZU! Winiec będzie nasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:02

    Uwaga ! Uwaga ! Rozpoczyna się słynne odliczanie Kamili do obozu. :D Jeśli ktoś ma wątpliwości ile dni zostało proszę śmiało do niej pisać, dzwonić i wszystkie rzeczy na raz :D

    Angelika :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:15

    Uwaga Uwaga! To Bogusia zaczęła odliczanie! Ja tu prosze o prawa autorskie Angeliko orientuj się :P
    Podoba mi sie tak na niebiesko :)
    Bogusia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:13

    A ja z kolei nie mam pojęcia kto tak niebiesko tu zrobił.

    Ale bardzo proszę , żeby osoby które chcą zapłacić wcześniej i mniej :) żeby mi to przekazały w jakikolwiek sposób, to podam dokładne godziny pracy hufca w danym czasie:)

    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieski mnie też się podoba,
    a odliczanie zaczela Bogusia, ale Kamila ma już kalendarzyk... ;D

    OdpowiedzUsuń