To właśnie my!

To właśnie my!

31 marca 2011

OBÓZ OBÓZ OBÓZ OBÓZ OBÓZ OBÓZ

I wreszcie wyczekany przez wszystkich obóz!

Mam przyjemność podać Wam do wiadomości wszystkie szczegóły dotyczące obozu:

cena: 1 100 zł
termin: 30 czerwca - 22 lipca  (to aż 23 dni wspaniałej zabawy!!!)
miejsce: Harcerski Ośrodek Żeglarski w Wińcu  ( tu podaję link na stronę hufca, można sobie o naszej bazie nieco więcej poczytać:  http://lodzsrodmiescie.zhp.pl/serwis2/viewpage.php?page_id=11 )

Termin płatności jest do połowy czerwca, ale karty już niebawem będzie można odbierać.

Mam nadzieję, że tegoroczny obóz będzie niezapomnianą przygodą i że będziemy mogły cieszyć się swoim licznym towarzystwem - mogę Was zapewnić, że warto pojechać, bo to przeżycie zupełnie inne niż zwyczajne kolonie :-)

Z czasem, zaopatrzę Was w listę rzeczy, które trzeba zabrać na obóz, żeby nikt się nie pogubił.
Przy okazji najbliższego zebrania z rodzicami , po konsultacjach z nauczycielami zrobimy małe zebranie dla rodziców zainteresowanych obozem.
Po niedzieli odwiedzę również w czasie lekcji Waszą szkołę i obdarujemy wszystkich ulotkami. Waszym GŁÓWNYM zadaniem jest rozpromować obóz i zachęcić na ten wyjazd kogo się da - im nas więcej tym weselej!!! 

Na obóz może z nami jechać KAŻDY, więc jeśli macie jakąś rodzinę, koleżankę czy znajomą, to nie problemu, żeby pojechała.

Buziaki,
Ania.

W naszym podobozie nie będziemy sami, oprócz nas będą inne drużyny ze szczepu.

Ja już nie mogę się doczekać... ;-)

5 komentarzy:

  1. LINK, KTÓRY PODAŁAM NALEŻY SKOPIOWAĆ I WKLEIĆ DO PRZEGLĄDARKI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już nie mogę sie doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karola06:52

    Ja też pewnie będzie supcio

    OdpowiedzUsuń
  4. dagusia130213:57

    Napewno będę moja mama już się zgodziła żebym pojechała!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To świetnie! Aleeee będzie nas dużo!
    Ps :D
    Kamila.

    OdpowiedzUsuń