To właśnie my!

To właśnie my!

13 kwietnia 2011

ZBIÓRKA PRZEŁOZONA NA SOBOTĘ !!!


W najbliższy piątek nie będzie zbiórki, ponieważ w sobotę wyruszamy na wyprawę w poszukiwaniu łódzkich wampirów!!!

Spotykamy się o 11.00 pod SP 111, w wygodnych butach 

Pamiętajcie o kanapkach i napojach - trzeba mieć dużo siły, nie zaszkodzi posiadanie 2 biletów na 10 min
Najpóźniej o godz. 18.00  będziemy z powrotem pod 111


Pogodę przepowiadają słoneczną i bez deszczu, ale przezorny zawsze ubezpieczony! A kto jak nie harcerz ma być przezorny i gotowy na każdą  ewentualność??? Zatem mam nadzieję, że każdy przygotuje się na wypadek deszczyku.

W mundurach (jak ktoś ma) i nie chce słyszeć wymówki, że czyjś mundur jest w praniu - pranie nie trwa tydzień, nie przyjmuję tez do wiadomości, że mama nie wyprasowała - od tej pory zobowiązuję Was do samodzielnego prasowania munduru i obiecuję, że będę to sprawdzać. 

Będzie to gra miejska w której weźmie udział cały nasz szczep, zatem będzie dużo ludzi. 

Na czas gry dowodzenie przekazuję Adzie i Bogusi, zatem to ich macie słuchać , je o wszystkim informować i to one Was odprowadzą i przyprowadzą pod szkołę.


DO  ZOBACZENIA !!!

PS.: Proszę o informację w komentarzach osoby które na pewno przyjdą, ewentualnie możecie to przekazać zastępowym.

13 komentarzy:

  1. Anonimowy19:31

    Ja na 1.000.000.000% będę. Mam nadzieję, że będzie nasz bardzo dużo i dziewczyny patrzcie przy wejściu na plakaty, ponieważ też zawierają dużo ważnych informacji, sama o tym wiem, ponieważ je robię.
    Jak już pisałam mam nadzieję, że będzie nas bardzo dużo i, że będzie wspaniała zabawa.
    Piszcie czy będziecie, ponieważ chcę zobaczyć czy będzie nas dużo czy przypadkiem mało.

    PS
    Musi nas być dużo!!!
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:36

    Ja na pewno będę. Za nic nie przegapię tej gry ! :D
    A i czy można mieć tylko górę od munduru ? ;>

    Angelika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha! Ja też będę i zabiorę ze sobą kołek i główkę czosnku - jak to Ania mówi :
    - Przezorny zawsze ubezpieczony :D:D

    Tak więc kobiety rychtujcie się! i do zobaczenia o 11;oo !
    Kalmila.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:43

    ja będę <3

    ale nie będę miała munduru , bo za mały , ale niedługo idę kupić ;)

    dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15:40

    ja będę na 100000%
    Kasia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17:18

    będę
    madzia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18:01

    na 100 procent będę
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18:54

    Ja też Będę. ;D
    Patrycja. ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21:44

    Mogą być same góry od mundurów, zależnie od pogody - wolałabym, żebyście nie zmarzły :)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy18:53

    Jak tak to czytam to bardzo miło mi się robi ;)
    Bardzo liczę na Waszą obecność !

    Angelika Sz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20:52

    A jak mi się bardzo miło robi jak to czytam! Tak duzo osób tu zagląda! :D
    Oby tak dalej.
    Bogusiaaaa ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21:05

    chyba znowu pobijemy rekord komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  13. Karola09:24

    mnie nie bedzie jestem chora

    OdpowiedzUsuń