To właśnie my!

To właśnie my!

22 listopada 2010



Witajcie dziewczęta!
Coraz bliżej noc filmowa naszego szczepu. :) Mam nadzieję, że będzie nas baaardzo dużo. Może być tyle co na ostatniej zbiórce, na pewno nikt nie będzie narzekał z tego powodu. :) Pamiętajcie zabrać 5zł, śpiworki, karimaty, kubki, pięknie uprasowane i czyściuteńkie mundury! :) Spotykamy się w sobotę pod szkołą o 17.30, aby wyruszyć na wielką nocną przygodę! Tylko się nie spóźnijcie! :)
Pamiętajcie, że zbiórka nas nie ominie. Jest jak zawsze w piątek od 17. :) Tym razem osoba nie posiadająca butów na zmianę będzie biegać na bosaka! :P Tak więc lepiej zabrać z sobą buciki. Dorze radze. ;)
A tak odchodząc od tematu to  patrzę tak na to nasze zdjątko i myślę, że było tak cieplutko... Teraz jest zimno i deszczowo. Ale my się nie damy takiej pogodzie. Prawda? Nie bedziemy chorować. Ja juz się wychorowałam. Mam nadzieję, że Wy nie dacie się takiej pogodzie. Ja już nie mam zamiaru. :)

P.S. Gdyby ktoś nie posiadał śpiwora, lub posiadał bardzo duży i niewygodny w transporcie proszę o kontakt mam do pożyczenia.  Mam jeszcze 2 plecaki. :) Piszcie Tu lub na gg. 15775484

Bogusia! :)

3 komentarze:

  1. Kurczę, nie pierwsza... Szkoda, ale cóż...

    Tak!
    Noc Filmowa się zbliża , a ja już nie mogę się doczekać, jeszcze tylko 1, 2, 3, 4, 5...
    5!!! 5 dni!!!
    Jak tak o tym myślę, i patrze na zegarek to czas leci poooowooooliiiii...
    Więc biorę się w garść i .... czekam spokojnie...

    P.s Nie taki długi ;P

    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:57

    Zapowiada się cudowny weekend! Najpierw zbiórka, później noc filmowa... już się nie mogę doczekać i mam nadzieję, że pojawicie się jak najliczniej ; D


    Adka ;]

    OdpowiedzUsuń