To właśnie my!

To właśnie my!

13 listopada 2010

Kilka zdjęć z przedostatniej zbiórki ;-)

Tak jak obiecałam, poniżej kilka zdjęć ze zbiórki o wynalazkach  - i obiecuję, że na najbliższej zbiórce wrócimy jeszcze do wynalazków, więc jeśli ktoś nie zdążył jeszcze odgadnąć przeznaczenia wynalazków zamieszczonych we wcześniejszym poście, to jeszcze nic nie stracone ;-)

 Musze przyznać, że takie lądowiska by mi się w kuchni przydały ;-)

 No cóż, nie wszystko musi działać... ;-)

No i cała rozdarta gromada, obiecałam, że wstawię zdjęcia które gorzej wyjdzie, ale niestety jesteścia zbyt fotogeniczne i każde jest śliczne ;-)

Jeśli jesteście w posiadaniu jakiś naszych fajnych zdjęć i chcecie żeby znalazły się one tutaj , przysyłajcie ja na adres: pietnasta.ldh@op.pl

Buziaki.

5 komentarzy:

  1. Ha, ha , ha jestem znów pierwsza w przesyłaniu komentarzy, ale tym razem tak się nie rozpisze bo przeczytałam komentarz magdy, w którym pisze, że jeszcze nie przeczytała mojego komentarza a już wie , że to ja go napisałam Ciekawe dlaczegooo ? O_o
    No bo w końcu ktoś musi pisać komentarze, no może nie takie długie ale zawsze, więc teraz kilka ogłoszeń parafialnych:

    1. Mój lądownik przetrwał co widać na pierwszym zdjęciu

    2. Zbiórka z wynalazkami to czadoooowa zbiórka

    3. Ja wysłałam w mailu propozycje wynazazków

    4. Wiem, że nikt nie czyta moich komentarzy ale nie mam cio w domciu robić . Po prostu lubie się rozpisywać
    Ps mam nadzieję, że długośc i sens komentarza nie wpływa na jakość postu....

    Pozdro ;* Kamila ;^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taką nadzieję :P
    Ja zawsze czytam Twoje komentarze, ale cieszy mnie to że je piszesz, bo to świadczy o tym, że czytasz moje posty xD
    może sensu w nich co kot napłakał, ale taki już urok Kamilki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzia18:17

    ja też czytam całe komentarze ;) oj Kamilko... żeby wszyscy tak odpowiadali na posty tutaj to byłoby wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:00

    Ja zawsze czytam komentarze Kamili i nie tylko jej. :)
    Nie pisałam gdyż nie miałam dostępu do internetu. Ale wróciłam! :D

    Strasznie się cieszę, że nas tak dużo było na ostatniej zbiórce!
    Mam nadzieję, że będzie nas tyle na nocy filmowej! Musi nas tyle być bo inaczej to nie ma zabawy! Musimy się zintegrować sami z sobą i z innymi drużynami!
    A noc filmowa to bardzo dobry czas na to. Przy czym innym się lepiej nie pozna jak nie przy oglądaniu np. horrorów? :)
    Pamiętajcie oczywiście, zę w piątek jest zbiórka! i to wcale nie taka zwyczajna! :)
    Bogusia. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:57

    Jak ktoś nie posiada śpiwora, ale ma ale bardzo duży i niewygodny w transporcie mogę pożyczyć bo mam. :) Oczywiście chodzi mi o noc filmową szczepu. Pisać! Kto pierwszy ten lepszy.
    Bogusia. :)

    OdpowiedzUsuń