To właśnie my!

To właśnie my!

28 listopada 2010

PO SZALONYM WEEKENDZIE ... :-)

Weekend dobiega już końca, były to bardzo wyjątkowe dni , pełne dobrej zabawy, humoru, pląsów, filmów i Waszych uśmiechniętych buziek :-)

W piątek po raz pierwszy odbyły się zbiórki nie dwóch - lecz już trzech zastępów, czynimy nieustanne postępy i cały czas się rozwijamy. Raz jeszcze baaardzo gratuluję Asi za jej debiut - mam nadzieję, że każda kolejna zbiórka będzie coraz lepsza a Asiula coraz mniej czerwona i zestresowana ;-)
Czuję w kościach, że utworzycie wspaniały zastęp. Przed Wami dziewczęta pierwsze wielkie zadanie - wybranie nazwy dla Waszego zastępu - zatem myślcie pilnie i kreatywnie :-)

Oto składy naszych pięknych ekipek:

"Nieśmiertelny płomień":
Ada Sztolenwerk
Madzia Kaźmierczak
Paulinka Dąbrowska
Rosa Iovinella
Paulinka Szewczyk
Dagmara Gierczak
Kasia Szewczyk
Kamila Wesoła








"Zrodzone z popiołu":



Bogusia Lemiesz
Marta Woźniak
Karolinka Filipiak
Paulinka Kuliś
Angelika Kamiecik
Ola Paluszkiewicz
Dorotka Skrzyszewska
Emilka Raczkowska
Julka Pobojewska
Marta Woźniak






Zastęp 3:
Asia Ciesielska
Julka Ritter
Weronika Owczarek
Roksana Śniecikowska
Monika Szewczyk
Patrycja Pałka
Gabrysia Fibich (oczywiście !!! ;-))







Tak właśnie prezentują się nasze trzy piękne zastępy;-)
Piszcie w komentarzach jak podobało się Wam na nocy filmowej !

Do zobaczenia w piątek ;-)
Ania.

14 komentarzy:

  1. Anonimowy21:59

    o mnie aniu zapomniałaś ja powinnam być u asiulki
    ":**
    gabrysia fibich

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22:00

    pauliny dąbrowskie są dwie heheh :**
    gabi

    OdpowiedzUsuń
  3. No więc właśnie mi gdzieś Gabrysi brakowało;) Dobrze Gabi, walcz o swoje:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:01

    było super ;)
    cieszę się , że dostałam barwy ^.^
    dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. O , widze, że w końcu coś zaiskrzyło na blogu i mam kilka uwag;
    1. Brakuje Gabrysi
    2. Rosy nazwisko pisze się przez "I" Iovinella
    3. Zatęp 3 nie ma jeszcze nazwy ;P
    4. Gratulacje Asi ;F Piękny sznur...
    5. W poście zapomniano o gratulacjach dla Magdy Kołodziej!!!

    A tak z innej beczki to wekend była szalony , realy, bo teraz jestem chora ale warto było!!!
    Ja nie spałam całą NOC (jak w muzeum)...
    Teraz tylko przypomnę sobie horror i śmiać mi się chce , bo ... bo... bo tak! Wszyscy się smiali, było świetnie...
    Nie mogę się doczekać zbiórki i kolejnego wekendu. Gratulacje dla Magdy ( Z POWODU FUCHY W SZCZEPIE)

    P.s Mam nadzieję, że obietnice Kuby nie pójdą w lasss ( z tym, że będzie dużżżżżżo się działo!)

    Więc wszystkich pozdrawiam ;***
    Kamila (ha, hi nie taki długi!)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16:24

    Na nocy filmowej mega! Spałam chyba z 30 minut, a potem w kościele myślałam, że usnę!
    Gratuluję Asi i wszystkim dziewczynką, które dostały barwy, Madzi również. :)
    Baaaardzo się cieszę, że nas tyle było!
    Horror... No cóż... niezły był. ! :D

    Mój kochany zastępie przypominam o wysłaniu zdjęć swoich do mnie. boga15ldh@gmail.com Czekam do czwartku! :)
    Bogusia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:36

    AAaaaa...!!!
    No tak, wiedziałam, że zapomnę to poprawić, przepraszam Cię Gabrysiu, już poprawiam :)
    Madziuli też oczywiście gorąco wszyscy gratulują :*

    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy06:39

    Było super gratulacje Asi i dziewczyną no i Madzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Podpisywać komentarze! Jak piszesz jako anonimowa to na końcu się podpisz ! ;D
    Sorki, po zapachu nie poznaje ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14:19

    dzieki aniu
    :*
    gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21:39

    Ach, nie ma za co, to wszystko przez moje roztargnienie :)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  12. karolina06:25

    Nie moge się doczekać zbiorki pewnie znowu będzie bardzo ciekawa :)a WEEKEND był super dużo się działo były śmiechy hihy !!! gratulacje Asi i dziewczyną no i Madzi

    Karolina;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No , no pierwszy raz widzę tak dużo komentarzy... ;D
    Ha! Czadowo, wszystkie pozdrawiam, bo nie będzie mnie na zbiórce....
    Papa ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:37

    W imieniu Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej proszę o zamknięcie tej strony ze względu na prawa autorskie.

    OdpowiedzUsuń