To właśnie my!

To właśnie my!

6 grudnia 2010

Wigilia Szczepu!

Uwaga, uwaga! Bardzo dużymi krokami zbliża się do nas Wigilia naszego kochanego szczepu  AshMuNefTa !
Mam nadzieję, że wszyscy się na niej stawią. Rezerwować sobie czas! Na więcej informacji musicie poczekać.  Już przekonywać rodziców, aby było nas jak najwięcej. Łapać piękne ocenki, ślicznie sprzątać w domku, odrabiać fenomenalnie lekcje. Wierzcie mi! To będzie czas dla was niezapomniany!


Pamiętajcie tez o zbiórce piątkowej! Mają się na niej stwaić wszyscy! Ostatnio było nas bardzo mało. Mam nadzieję, że wszyscy już się wychorowali i są zdrowi! Pamiętajcie o butach na zmianę ( szczególnie w taką pogodę!)
Bogusia! :)

5 komentarzy:

  1. Ja , jak zwykle będę na wigili szczepu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:18

    a kidy dokładnie ??
    '

    gabi

    OdpowiedzUsuń
  3. karolina09:27

    Ja na pewno się pojawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:50

    przeczytałam komentarz będę :)) tak jak chciałaś;p
    EMI

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:45

    będę
    kacper pozdro:D

    OdpowiedzUsuń