To właśnie my!

To właśnie my!

13 listopada 2010

NOC FILMOWA !!!!!

W nocy z soboty na niedzielę (27-28 listopada) odbędzie się pierwsza szczepowa noc filmowa.

Miejsce SP 2 na Sienkiewicza 137 
Start: 18:00 
Koniec: następnego dnia rano.
Koszt: 5 zł od osoby
Cena zawiera miejsce, popcorn, ciastka, napoje i filmy.

Przynosimy : mundury, karimatki, śpiworki i kubeczki. 


Spotykamy się zatem o godz. 17.30 pod szkołą i razem dotrzemy do naszego "kina" :-)


Piszcie jakie filmy chciałybyście, najliczniej zgłaszane propozycje może zostaną włączone do repertuaru ;-)

Pozdrawiam 
 ( i do zobaczenia w najbliższy piątek na zbiórce :-) )
Ania.



11 komentarzy:

  1. Więc tak: ja na pewno będę!!!
    Na 1000000000000%
    I ja chciałabym zobaczyć jakiś fajny horror typu "Rec", "Piła", "Lęk" czy coś, a z filmów bardziej śmiesznych to filmy takie jak:
    -"Ciacho"
    -"Shrek"
    -itp.
    Ale tak bardzo nie kierujcie się moim wyborem, bo ja mam troszkę dziwny gusttt!

    Ja będę na 1000%

    Kamilka Pozio ;PPPP (eee, nie taki długi wyszedł ten koment ;)))

    P.S cieszę się, że czytacie moje komentarze ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczzeeeekać!!!!!!!!
    Będzie czadowo, oświadczam, mhm, mam nadzieję, że będzie nas d u z o .!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:01

    Cześć dziewczyny. Tu Paulina. Ja będę na
    999999999999999999999999999999999999999999999999%
    troszkę pewniej niż Kamila.:) ;)
    Mam nadzieję, że horror nie będzie aż tak bardzo sssttttrrrrraaaaaaassssssszzzzzzzznnnnnnnnnyyyyy!!
    Jak będzie bardzo straszny, to rezerwuje Julkę
    do przytulania.
    Mam także nadzieję, że będą:):
    - Shrek 3;
    - miłosny dramat;
    - tylko mnie kochaj;
    - nigdy w życiu;
    a na koniec jak będzie horror to mam nadzieję, że to będzie:
    - oszukać przeznaczenie;
    - piła;
    Ale, żeby nie było tak sztywno to proponuję; komedię, a nawet 2


    Podpisano:

    Paulina
    PS.
    ten komentarz jest dłuższy od komentarza
    Kamilii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm....
    Nieważne jaka jest długość komentarza, liczy się jakość! ;P

    Propozycje paulinki tez cikawe :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:58

    Tu Dorota ;)

    Będę na nocy filmowej na 1000000000% .
    Też chciałabym Shreka i Piłę ( albo Oszukać przeznaczenie ) . Albo jeszcze Koszmar z ulicy wiązów - super horror !

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko nie oszukać przeznaczenie, oglądałam 1, 2, 3, 4 !!! Ale może propozycje dorotki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Myślę, że będzie nasss bardzo dużooo!!!
    No przynajmniej mam taką nadzieję! ;O Do zobaczenia ;>

    P.S Chciałabym również obejrzeć filmy takie, jak
    Piła
    Ciacho
    Koszmar z ulicy wiązów
    Shrek
    itppp :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:09

    A ja nie widziałam tego:
    Koszmar z ulicy wiązów
    i chętnie bym obejrzała! :D
    Chociaż tak właściwie to ja mogłabym nawet reklamy oglądać byleby z Wami.
    Bogusia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę na 100000%

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21:34

    to następnym razem noc reklamowa xD
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22:48

    a o któreej wracamy :*?
    gabi

    OdpowiedzUsuń