To właśnie my!

To właśnie my!

23 lipca 2011

Obóz


Obóz obóz i po obozie!
Nie wiem jak Wam, ale mi obóz minął baaardzo szybko.
Podobało się Wam ?
Co zapamiętałyście najbardziej ?
O czym chciałybyście już zapomnieć ?
Czego Wam brakuje ?
Za czym tęsknicie ?
Piszcie jak Wam się żyło na obozie i jak Wam się żyje teraz na wakacjach.
Chętnie przeczytamy i podzielimy się swoimi przeżyciami!
Niech ta strona na nowo się obudzi!
A tutaj są zdjęcia z obozu : https://picasaweb.google.com/115767748484720248908/ObozWWincu2011#

7 komentarzy:

  1. Anonimowy14:49

    Mina Nikoli - bezcenna :D

    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:05

    Bardzo mi się podobało, brakuje mi wieczornego śpiewania, gier, kubba, porządków i ludzi... A teraz w domu mi się nudzi.
    Kasia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:41

    poproś mamę żeby gwizdała ci pobudkę ;P

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:52

    Nieee.
    Ja będe dzwonić do Holosa jak będę szła się myć i powiem mu o której bd miał mnie budzić to będzie do mnie dzwonić :D

    Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16:51

    MI BRAKUJE TYCH WSPANIAŁYCH POBUDEK WART W NOCY NO I PRZEDESZYSTKIM GWIZDKA I SŁÓW :ZBIÓRKA PRZED NAMIOTAMI I NIGDY NIE ZAPOMNE MOJEGO ŚMIECHU KIEDY MOJA KANADYJKA LEŻAŁA Z PŁOTEM A OCZYWIŚCIE JAK MOGŁAM ZAPOMNIEĆ

    CZARNE PERŁY ANETA JAK TO CZYTASZ TO CHCE CI POIEDZIEĆ ŻE TAKIEGO GŁOSU JAK TAKIEGO KIEDY KRZYCZAŁAŚ CZARNE PERŁY NIE MA NIKT xD


    MONIKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21:48

    A mnie się przypomniała piosenka
    Autorstwa Wojtka Lemiesza
    Cytuje; Gruby nos,grube uda może kiedyś będziesz CHUDA ; )
    Jak se przypomnę jak Rafał to pokazywał to w pompę wpadam .!!
    A obozu nigdy nie zapomnę: P
    A kali był/była najlepsza : kali da kasa; )).
    I te piosenki w drodze do sklepu
    10 murzynków : ).
    A tak wogóle podajcie stronkę na której zdjęcia dodała Ola / Agata i Hologram. ??
    Czarne perły w ustach Anety brzmiały świetnie i nikt nie umie tak tego krzyczeć . ; ]

    I te nocne pośpiewnki z Marosem i Remkiem były cudowne . !:*

    Kiedy będą zbiórki .?? : D
    Nie mogę się doczekać . <33






    Gabrysia . : P

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:27

    Gabrysiu zbiórki we wrześniu, ale spokojnie jak bedziesz tutaj zagladac to będziesz na bieżąco :)
    Bogusia :D

    OdpowiedzUsuń