To właśnie my!

To właśnie my!

3 lutego 2011

SKŁADKI !!!!!!!!!!!!!

Mam dla Was WAŻNĄ bardzo sprawę do ogłoszenia!!!

Mianowicie rozchodzi się tu o SKŁADKI członkowskie.
Jako Harcerze jesteśmy członkami Związku Harcerstwa Polskiego i jako członkowie tej organizacji jesteśmy wszyscy zobowiązani - zarówno WY jak i JA do opłacania składek członkowskich.
Składki wynoszą obłędną sumę 3 złotych miesięcznie - nie są to wielkie pieniądze.
Podsumowując mamy do zapłacenia 36 zł w roku.

Po co płacić składki???
- żebyśmy maiły jakieś fundusze na zakup kredek, papierów, farb, długopisów i innych materiałów plastycznych
- żebyśmy wywiązały się ze swojego obowiązku i odprowadziły część składek do hufca
- żebyśmy mogły starać się o dofinansowanie rozmaitych wyjazdów, biwaków i obozów

Jak widzicie, opłacanie składek jest potrzebne, zaczął się nowy rok, więc musimy uregulować płatności za rok ubiegły i rozpocząć opłacanie składek na obecny.

Składki za rok 2010 zapłaciły następujące Druhny:
1. Bogusia Lemiesz
2. Monieka Szewczyk
3. Kasia Szewczyk
4. Dorotka Skrzyszewska
5. Ola Paluszkiewicz
6. Asia Ciesielska
7. Angelika Kamiecik
8. Paulinka Dąbrowska
9. Kamila Wesoła

brakuje mi jeszcze wpłat od 8 harcerek i mam nadzieję, ze jak najszybciej się dogadamy i będę mogła zapłacić składki w hufcu za całą drużynę, ponieważ mam z powodu ich braku liczne nieprzyjemności, niestety... Ale nie o moje przyjemności tu chodzi :-)

Możecie przynieść od razu całość, lub co miesiąc 3 złote - jak Wam wygodniej. 

Mam nadzieję, że każdy rozumie potrzebę opłacania składek i że szybko rozwiążemy zaległości :-)


Do zobaczenia w piątek,
Ania.

4 komentarze:

  1. Ta, ta, ta, do zobaczenia ...
    Ja mam składkę opłaconą ! :P
    Zapraszam do ich opłacania bo to wcale nie takie złe :) - Nie gryzie :D Do zobaczonka w piątek :P
    Czyli dziś ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Lista osób brakujących do zapłaty wynosi jeszcze 7 osób, na które czekam na przyszłą zbiórkę.

    Jeśli ktoś zaczął chodzić na zbiórkę po wakacjach to ma do zapłacenia 12 zł zamiast 36 :)

    To na prawdę baaardzo nagląca sprawa!!!


    Powtórzę dla nieobecnych na zbiórce, że w tym roku składki będą zbierane regularnie - jeśli ktooś tak woli, to niech wpłaca po 3 złote co miesiąc do zastępowej, lub (i to będzie dla mnie nieco wygodniejsze ) od razu 36 zł i problem z głowy.

    Do kina możemy iść dopiero jak będą uregulowane składki za rok 2010 ....niestety.....

    Pozdrawiam :)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:52

    Tak więc kobiety! Przynosimy pieniążki, i idziemy do kina! :)
    A osóbki z zastępu Zrodzone z popiołu na zbióreczkę przychodzą w mundurach, bucikami na zmianę, buteleczką picia, pieniażkami i dobrym humorem! :)
    Obecność OBOWIĄZKOWA!
    Bogusia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:13

    ja tylko 6 zl
    gabi

    OdpowiedzUsuń