To właśnie my!

To właśnie my!

19 maja 2012

23 maja w teatrze Pinokio odbędzie się FSMD będzie on trwał w czasie zajęć lekcyjnych, chcesz na niego iść? Jako harcerze będziemy tam pomagać, roznosić repertuar itp. praca lekka i przyjemna. :) Godziny nie są jeszcze wiadome, ale długo to nie będzie trwać.Gdy tylko konkretne godzony będą wiadome, dam Wam znać.
Kto z Was będzie?  Do DZIŚ potrzebuję wstępną listę chętnych! Pamiętajcie, że reprezentowanie hufca na takich imprezach jest warte 25fenów!
Przypominam o grze. Do dziś zgłoszenia! 
A oto nasze zastępy:
ZASTĘP I "NIEŚMIERTELNY PŁOMIEŃ"  (320 FENÓW)
1. Paulina Dąbrowska
2. Dominika Lange
3. Paulina Kuliś
4. Monika Szewczyk
5. Wiktoria Łukasiak
 
ZASTĘP II "ZRODZONE Z POPIOŁU" (331 FENÓW)
1. Julka Riter
2. Gabrysia Fibich
3. Roksana Śniecikowska
4. Magda Kaźmierczak
5. Rosa Ivionella
6. Karolina Filipiak 
ZASTĘP III "SKUTE OGNIEM"  (366 FENÓW)
1. Patrycja Pałka
2. Dorota Skrzyszewska
3. Dagmara Gierczak 
4. Karolina Morawska
5. Julka Sturlis 

7 komentarzy:

  1. Anonimowy15:05

    Dwie takie same nazwy zastępu? -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:47

    ja będę 23 maja i na grze ;) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:51

    będę na wszystkim
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  4. Dagmara22:35

    Ja będę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12:03

    ja będę tylko na grze. Julia R.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18:20

    Ja będę i jakim sposobem jestem u julki ??? hehe Karolcia F

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:27

    Ja będę. Sory że pisze teraz ale byłam u babci i nie mogłam zobaczyć ale będę ;D Karolina M

    OdpowiedzUsuń