To właśnie my!

To właśnie my!

8 kwietnia 2012

Mam nadzieję, że Wielkanoc mija Wam w ciepłym gronie rodzinki, zajączek był bogaty, lany poniedziałek będzie mokry.
Pamiętajcie, że spotykamy się w piątek.
 Nie będzie to zbiórka. Wybieramy się do hufca na kominek.
Będzie to kominek całego szczepu z okazji jego 5-lecia.
Oczywiście  w mundurach, pojedziemy tam wszyscy razem.
Mam nadzieję, że będzie Nas bardzo dużo bo już się stęskniłam i chciałabym Was zobaczyć i usłyszeć jak minęły Święta. : )
Spotykamy się o 16.30 pod SP111, zabieramy 2 bilety na 40 minut, W MUNDURACH, powrót ok. 20.20 pod SP111.
Wasze mundury mają wyglądać pięknie, uprasowane wszystko przyszyte.

KTO BĘDZIE NA KOMINKU BARDZO PROSZĘ ABY NAPISAŁ W KOMENTARZU JEŚLI KOMUŚ NIE PASUJE TO PROSZĘ ABY PRZYSZEDŁ NA 30 MINUT POD SZKOŁĘ DO 17.
PRZYPOMINAM O WPŁACANIU SKŁADEK-48ZŁ

2 komentarze:

  1. Anonimowy13:59

    Ja będę co Bogusia już wie bo do niej dzwoniłam :)
    Karolina M

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:57

    Będę na 100% I przyniosę kase na składki ;P

    Roksana

    OdpowiedzUsuń