To właśnie my!

To właśnie my!

23 kwietnia 2012


BIWAK BIWAK BIWAK BIWAK BIWAK BIWAK BIWAK !!!

termin: 27-29.04.12

miejsce: Chociszew

nocleg: pod namiotami w okolicznym lesie

zbiórka: 27.04.12 godz. 15.40 pod SP111

powrót: 29.04.12 godz. 11:48 na dworcu PKP Łódź Kaliska

koszt: 22 zł (można zapłacić pod szkołą)

Co harcerze mają zabrać na biwak (czyli co każdy porządny harcerze mieć powinien):
ważną i podpisaną legitymację, śpiwór, karimatę, ciepłe ubranie, kurtkę przeciwdeszczową, latarkę, finkę (albo kilka na drużynę), pełen mundur, koszulki z 5 lecia (jeśli ktoś nie ma zrobionej, niech weźmie czystą to zrobimy mu na miejscu :)), busole (albo kilka na drużynę), prowiant na 4 posiłki, menażki, kubek, niezbędnik, przybory do szycia, śpiewnik, ZGODĘ OD RODZICA NA WYJAZD!

11 komentarzy:

  1. a busola musi koniecznie być ? bo nie mam . a jutro będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karola20:48

    Ja tu i tu będę :*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. A masz może kompas?
    Może dziadek, babcia, kuzyn ma?
    Bo będzie baaaardzo potrzebna!
    Możesz też kupić. Przyda się w dalszej drodze harcerskiej, a droga nie jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. monika18:10

    Czyli busole trzeba mieć ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam namiot 2/3 osobowy . jak będzie potrzebny to pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mundur mamy mieć na sobie od razu czy w plecaku? : - D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:38

    Mundur na sobie, busolę trzeba mieć.
    Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:57

    a jak ktoś nie ma legitymacii to można migawake ?; **

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy23:28

    a czemu nie masz legitymacji?
    Jak nie masz legitymacji to weź migawkę, ale nie poda mi się to.
    Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy07:27

    Bo gdzieś zapodziałam ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. Karola12:52

    ja busoli ni mam :/

    OdpowiedzUsuń