To właśnie my!

To właśnie my!

11 lutego 2012

Bardzo proszę, aby pod tym postem w komentarzu pisały osoby, które przyjdą na noc filmową.
Wszelkie pytania zadawajcie w poprzednim poście :)
Pokażmy, że potrafimy, że jesteśmy wielkie i przybądźmy w 4586942837 liczbie!
Jeśli ktoś pisał w poprzednim poście,że będzie proszę, aby tutaj powtórzył swoją odpowiedź :)
Liczę na Was.
DZIEWCZYNY, CO JEST? PRZECIEŻ W DRUŻYNIE JEST NAS BARDZO DUŻO, NIE JEDZIECIE? NIE WIERZĘ! CZEKAM NA KOMENTARZE.
Przypominam, że za noc filmową płacimy w piątek.

Bogusia.

8 komentarzy:

  1. Anonimowy00:16

    Ja jadę ; D
    Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:59

    ja będę ;d dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. monika15:57

    ja będę =]

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:23

    ja będe i wezme ze sobą koleżankę ale nie na 100 procent dominika

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:46

    ja jadę julka Ritter

    OdpowiedzUsuń
  6. Roksana16:26

    Ja będe najprawdopodobniej z kolerzanką [nie na 100% tylko na 50 bo w pon wychodzi ze szpitala]

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:48

    Ja będę :D Na zbiórce mnie nie będzie [ jestem chora ]. Pieniądze za noc filmową da za mnie Roksana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dagmara21:49

    Ten na górze komentarz to ja napisałam!!!Dagmara

    OdpowiedzUsuń