To właśnie my!

To właśnie my!

2 lutego 2012

1%

Dziewczęta! Zaczynamy akcję 1%.
Polega ona na przekazaniu 1% podatku na ZHP.
Namówcie do tego rodziców swoich, koleżanek, przyjaciółek, kuzynów, kuzynek, cioci, wujków, kogo tylko się da!

Dlaczego warto przeznaczyć 1% podatku na ZHP?

* Ponieważ: ZHP to największe stowarzyszenie wychowawcze w Polsce
* ZHP wychowuje dobrych ludzi
* ZHP uczy jak być pożytecznym, samodzielnym i odpowiedzialnym
* ZHP zrzesza i obejmuje opieką ponad 100 000 dzieci i młodzieży
* ZHP posiada ponad 10 000 społecznych instruktorów - wychowawców
* ZHP to organizacja o ponad100-letniej tradycji
* ZHP to strażnik tradycyjnych wartości
* ZHP to gwarancja rzetelnego wydatkowania pieniędzy
* ZHP to inwestycja w dzieci Twoje, Twoich bliskich, Twoich znajomych

Jak tego dokonać?
Odpowiedź znajduje się poniżej.

Co zrobimy z przekazanym 1%?

- dofinansujemy letnie formy wypoczynku naszych harcerzy i zuchów, aby każdy mógł wziąć udział w obozowych przygodach
- zainwestujemy w bazy obozowe - Harcerską Bazę Karkonoską w Przesiece i Harcerski Ośrodek Żeglarski w Wińcu, aby pobyt zuchów i harcerzy był jeszcze bardziej komfortowy
- kupimy rzeczy, które są potrzebne na zbiórki, obozy, biwaki

8 komentarzy:

  1. Anonimowy21:37

    będzie zbiórka w dniu 3.02.2012r.

    OdpowiedzUsuń
  2. Roksana15:02

    pzepraszam ale niebędzie mnie na łyżwach bo mam kare

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:56

    ja na szczęście nie mam kary ( NA RAZIE ) więc bąćmy grzeczne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. I to mi się podoba! :)
    Niech będzie nas bardzo dużo, przyprowadźcie znajomych i dobrze się bawmy! :)
    Bogusia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dagmara19:57

    nie będzie mnie bo będzie w tym dniu -18

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie jest żadne wytłumaczenie. Zakładasz rajtuzy, leginsy pod spodnie, koszulkę, sweter, kurtkę, szalik czapkę, 2 pary rękawiczek i już.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karola10:59

    A ja się wyleże dziś i na jutro bede caala i zdrowa

    OdpowiedzUsuń