To właśnie my!

To właśnie my!

15 stycznia 2012

UWAGA! UWAGA!


Potrzebuję wstępnych deklaracji kto pojedzie na obóz w tym roku. Porozmawiajcie z rodzicami i dajcie jak najszybciej odpowiedź !

Mam dla Was ciekawą propozycję ; )
Dnia 27 stycznia będzie Spartakiada. W Stacji Nowa Gdynia będziemy pomagać przedszkolakom. W zamia za to dostaniemy godzinkę na kręgielni oraz koszulki. Jeśli ktoś się zgłasza do tego przedsięwzięcia proszę o odpowiedź w komentarzach. Podajcie też swój rozmiar koszulek.

Ada :)

16 komentarzy:

  1. monika15:32

    ja się zgłaszam i na obóz chyba tak

    OdpowiedzUsuń
  2. Dagmara18:25

    Na Spartakiadzie będę i czy będę mogła pojechać na obóz dowiem się dopiero w lutym. :^(

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:26

    o której i gdzie się spotkamy????

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:59

    BĘDĘ NA SPARTAKIADZIE NUMER KOSZULKI TO M-KA
    NA OBÓZ RACZEJ JADĘ ALE JESZCZE NIE DAM ODPOWIEDZI.DOMINIKA

    OdpowiedzUsuń
  5. Dagmara13:59

    Rozmiar koszulki to s

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19:39

    Na Spartakiadzie będę, na obozie nie!!!
    Koszulka S!
    Paula D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:48

    Na Spartakiadzie będę, ale na obozie to jeszcze nie wiem. Rozmiar koszulki S.
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:53

    na Spartakiadzie będę i rozmiar koszulki to M


    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15:53

    O której to jest .?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jade ale właśnie o której to jest .? :D
    I wgl rozmiar to taki jakiś M ,L :D
    Ciasteczkoowy Potwór <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MONIKA17:59

      mój rozmiar jakieś M LUB L JAKOŚ TAK

      Usuń
  11. Anonimowy18:46

    ja jadę. rozmiar : L
    :D

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy10:19

    ja jade koszulka rozmiar l gabi

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19:24

    Jaa też jadę,na spartakiadę. xd
    rozmiar koszulki: s

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18:00

    kurde mój rozmiar L lub M monika

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:23

    ale kiedy to będzie i o której godinie??????????????????
    jak się dowiem to może pójdę


    magdalena. K

    OdpowiedzUsuń