To właśnie my!

To właśnie my!

2 stycznia 2012

PASZCZA!

W PIĄTEK NIE MA ZBIÓRKI!!
Na PASZCZĘ w sobotę jedziemy oczywiście wszyscy razem.
Godzina zbiórki nie jest jeszcze dokładnie znana, ale możecie przygotować się na 14 pod sp111 oczywiście. Gdyby coś uległo zmianie zobaczycie tutaj.
Każdy musie mieć 2 bilety na 30 minut, buty na zmianę, mundur ( w plecaku, nie na sobie) , rekwizyty potrzebne do Waszych występów.
Oczywiście osoby, które nie występują także muszą pojawić się na PASZCZY! Nie ma innej opcji. Musi nas być dużo, bo wtedy najlepiej będziemy się bawić i dopingować naszych. :) No i musimy pięknie zaśpiewać naszą zwrotkę!
powrót ok.20 pod sp111

A brzmi ona tak:
"Słuchajcie teraz Boguśki
Prawdziwa piętnastka tu stoi ( krzyczy tylko Bogusia)
Mógłby być już wspaniały, miły, wesoły czwartek.
Gdy nadchodzi czwarty dzień tygodnia, to nieźle, fajnie, spoko.
Zgoda?"
oto link do piosenki: http://www.youtube.com/watch?v=X00KqXaaptA
Śpiewamy do melodii od: " Słuchajcie sensowne panienki"

7 komentarzy:

  1. Anonimowy21:56

    Fajne a jak nie dam se rady Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie dasz se rady?
    Ty nie dasz rady? nie rozśmieszaj mnie.
    Jesteś harcerką i to jeszcze z 15!
    Dasz radę!
    Nie ma innej opcji!
    Wierzę w ciebie ja i nie tylko ja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dagmara14:31

    SUPER!!!!! i ja też w ciebie wierzę KAROLINA

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:13

    Dzieki że we mnie wierzycie Karola

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:17

    nie będzie mnie, bo moja siostra ma urodziny.

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19:56

    Sorki nie mogłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12:12

    I już po PASZCZY.
    Bardzo gratuluję i dziękuję dzielnym harcerkom, które przyjechały i popisały się swoimi talentami.
    Miałam jednak nadzieję, że spotkamy się w nieco większym gronie...

    Oby następnym razem, było Was więcej.

    Pozdrawiam i całuję,
    Ania.

    OdpowiedzUsuń