To właśnie my!

To właśnie my!

15 października 2011

Chciałabym bardzo podziękować wszystkim osobom, które dały mi znać czy będą na grze czy też nie.
Chciałabym aby tak zawsze było.
Gdy zostaje podana informacja o jakimś wyjeździe, wyjściu, czymkolwiek chciałabym abyście pisały w komentarzu czy będziecie, czy też Was nie będzie lub na mój numer telefonu. (792948769- Bogusia).

Za tydzień jedziemy na biwak. (21-23.10) O 17 zbiórka z plecakami pod Łódzkim Domem Kultury, powrót w to samo miejsce o godzinie 14.
Zabieramy: karimatę, śpiwór, jedzenie na śniadanie i kolację, zupki, menażki, sztućce. BIERZEMY TYLE JEDZENIA ILE ZJEMY! Ciepłe ubrania, bardzo dużo ciepłych ubrań, gdyż to będzie koniec października, ubrania na zmianę, szczoteczki do zębów, mydło itp. Kurtki przeciwdeszczowe buty, które też nie przemiękną.
ZGODĘ RODZICA NA WYJAZD np. Wyrażam zgodę na wyjazd mojej córki Bogumiły Lemiesz ( tutaj Wasze imię i nazwisko) na biwak harcerski, który odbędzie się w dniach 21-23 października. (podpis rodzica. Taka oto zgoda jest bardzo ważna! Każdy musi ją mieć.
KOSZT: 20 zł.
Jak ktoś z was nie posiada śpiwora lub karimaty proszę o informację.
Kto z Was będzie na biwaku?
Jak już tylko będziecie wiedzieć dajcie znać!

16 komentarzy:

  1. Anonimowy11:11

    Ja będę na biwaku na 10000000000000000000000000%


    Paulina D. nie K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:42

    gdzie ten biwak będzie ?
    Roksana .

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:30

    Miejscem naszego zakwaterowania jest OSP w Kotlinach. Miła sala, już na niej nie raz biwakowaliśmy. O ogrzewania nie ma się co bać, w nicy na pewno nie zmarzniemy:)

    Na biwak jedziemy autokarem w obie strony.

    Opłata obejmuje : ubezpieczenie na czas biwaku, wynajęcie sali oraz transport w obie strony.

    Mam nadzieję, że zobaczymy się w piątek w bardzo licznym gronie :)

    Pozdrawiam i nie mogę się doczekać !

    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:09

    ja będę :D
    julia r.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:58

    ja będę na 100 %

    dagmara

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13:39

    ja chyba bede gabi

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14:16

    Ja będę Karola

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15:04

    Super, rośniemy w siłę jak widzę :)
    i bardzo mnie to cieszy!!!

    Czekam na dalsze zgłoszenia.

    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17:14

    ja chyba też będe. :D
    Patrycja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:53

    ja będe magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:15

    będe dominika

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy15:48

    Ja będe ; *
    Anonim

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19:49

    A kim jest Anonim?
    Potrzebuje widzieć z imienia i nazwiska.
    Bogusia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy21:31

    będę Roksana Śniecikowska .

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13:03

    Jeśli ktoś jeszcze nie napisał, że będzie to proszę o bardzo szybki kontakt ! Wasze zgłoszenie jest niezbędne do załatwienia ubezpieczenia.

    Czekam.

    Ania
    tel.: 696 492 075

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy06:10

    klaudia k będzie a nie ma śpiwora

    OdpowiedzUsuń