To właśnie my!

To właśnie my!

19 czerwca 2011

zbióreczka na obozik

Dodam tylko, że widzimy się 30 czerwca o godzinie 4.00 pod naszym Hufcem, na ulicy Stefanowskiego 19.

Liczę na Wasza punktualność, ponieważ autokary będą podstawione dokładnie o 4.00, im szybciej wyruszymy tym szybciej dotrzemy. Daję wszystkim kwadransik na dotarcie, czyli o 4.15 mam nadzieję mieć spakowane wszystkie plecaki do aktokatu i być gotowym do wyjazdu ;-)

  Na spóźnialskich czekają straszne kary na obozie !!!!  - i ja wcale nie żartuję.

Do zobaczenia!
Ania

Już nie mogę się doczekać!!!! :-)

10 komentarzy:

  1. Anonimowy19:30

    Np.jakie ??????? jestem ciekawa!!!!! I napewno się nie spóznie!!!!!

    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz miała okazję zaobserwować na osobach, które postanowią się spóźnić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:51

    prosze aniu powiedz jakie kary

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14:40

    na pewno nie ciekawe -.-
    kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15:10

    oj to na pewno.
    Nei chcesz wiedzieć.

    bogusia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17:29

    chce wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  7. To na Tobie zaprezentujemy pokazowo, zgłoś się jak dojedziemy na miejsce :-P

    PS.: Nie żartuję

    Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21:19

    Ja pomoge Ani wymyśleć, gdyby zabrakło pomysłów. :)
    Bogusia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16:38

    Ja też mogę pomóc ; > : )) Jakby Bogusi zabrakło pomysłów ;]

    Kaila

    OdpowiedzUsuń
  10. monika16:11

    ile godzin będziemy jechać ???

    OdpowiedzUsuń