To właśnie my!

To właśnie my!

10 stycznia 2011

Ksawerów.

Kochane druhenki!
Nadszedł czas, aby w naszym gronie było więcej mundurów. Mam nadzieję, że chcecie tego tak bardzo jak ja.
Tak więc jedziemy do Ksawerowa. Jest to miejscowosć niedaleko Łodzi, do której będziemy jechać tramwajem. Znajduje się tam sklep harcerski. Będzie tam możliwość kupienia munduru. Góry, spódnicy, getry (TYLKO w Ksawerowie sa nasze getry!), guzików do munduru, chust, rogatywek, menażek, niezbędników, poradników wszelkiego rodzaju, latarki i wszystko to co Wam może się przydać.
Spódnica-39,00 zł
Koszula mundurowa (tzw.góra od munduru)-65,00 zł

Spotykamy się w sobotę (15.01.) o 8.30 pod gimnazjum nr 4 na Tuwima 12a.
Potrzebne 4 bilety na 30 minut.Wiem, że wydaje się dużo, ale opłaca się bo w tym sklepie,w Ksawerowie jest o wiele taniej niż u nas w Łodzi.
Wszyscy zainteresowani, lub posiadający jakiekolwiek informacje proszeni są zgłaszać się do Madzi Kołodziej. nr.tel 501719282 nr gg 4313302.
Jak będzie nas dużo to jest możliwe, że będziemy mieli znizkę. :)
Piszcie proszę jak najszybciej kto będzie. :)
Bogusia, :)

4 komentarze:

  1. Mnie niestety nie będzie :((

    Kamila ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:52

    Ja oczywiście będę ; D

    Ada ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:29

    Podzwońcie jeszcze do dziewczyn, bo nie wszyscy wchodzą tutaj - a do Ksawerowa koniecznie trzeba jechać:)

    Ja niestety będę odsypiać całonocną zabawę - więc się nie zjawię ;P
    Ale kupcie mi lilijkę;)

    Buziaki :*
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że każda druhenka z zastępu Nieśmiertelny Płomień w piątek wieczorem, po zbiórce się domyła ...
    Ja niestety po zbióreczce jeszcze bardziej chora, ale warto było... Wspaniała piracka przygoda ... :D
    Pozdrowienia i
    Ahoj Piratki :)

    OdpowiedzUsuń