To właśnie my!

To właśnie my!

6 listopada 2010

ZADANIE MIĘDZYZBIÓRKOWE!!!!!

Zapraszam Wszystkich do zabawy !!!
Jak obiecałyśmy na zbiórce, zadanie międzyzbiórkowe będzie dotyczyło baaaardzo nietypowych wynalazków.
Ludzka wyobraźnia jest nieograniczona i zaraz same będziecie mogły się o tym przekonać :-)
Poniżej zamieszczę kilka - moim zdaniem najciekawszych sprzętów różnego rodzaju, które zostały stworzone w XX wieku.
Wasze zadanie polega na napisaniu na adres : pietnasta.ldh@op.pl wiadomości która będzie zawierała odpowiedź na pytanie:
Jakie Twoim zdaniem jest zastosowanie tego urządzenia ??? :-)
Mam Wam do pokazania kilka dziwnych urządzeń, więc nie zapomnijcie przy podawaniu odpowiedzi podać numeru wynalazku :-)

 Pierwszy wynalazek:
 Drugi wynalazek:
 Trzeci wynalazek:
 Czwarty wynalazek:
 Piąty wynalazek:


Mam nadzieję, że będziecie mieć ciekawe skojarzenia :-)
Postarajcie się wymyślić jak najciekawsze zastosowania tych urządzeń, pamiętajcie, że musicie się zdecydować na jeden z pomysłów na zastosowanie danego wynalazku.
Jeżeli ktoś będzie miał trudności z wysłaniem wiadomości mailem, to przynieście Wasze odpowiedzi zapisane  na kartkach na zbiórkę :-)

Przypominam, że widzimy się w środę o godzinie 17.00

Do zobaczenia!!!
Buziaki, Ania.

3 komentarze:

  1. Anonimowy20:39

    No, no świetne wynalazki, ja na pewno wymyslę ciekawe nazwy i zastosowania ;) ;D aczkolwiek zycze powodzonka innym ;P

    P.S Czemu tutaj na blogu nic sie nie dzieje z komentarzami ??? No, heloł... A... nie ważne... A prpos : kurcze zapomniałam (no nie ważne)
    Więc prosze, piszcie komentarze!!! ... bo nie mam się do czego przyczepiś :>

    Do zobaczenia w pią... znaczy w środe na zbiórce ...
    POZDRAWIAAMMMM Kamila :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia20:17

    Oj Kamila :) nie poszłam nawet do połowy komentarza, a już wiedziałam, że Ty to napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kasia grabiec19:58

    ale jesień ;)

    OdpowiedzUsuń