To właśnie my!

To właśnie my!

1 czerwca 2010


w piątek zbiórki NIE MA! Lecz to, że zbiórki nie ma nie oznacza, że możecie się obijać!
Nadal potrzebne są projekty naszej plakietki! A jak dotąd nie został dostarczony ani jeden! Trochę mi smutno. Myślałam, że się ucieszycie, że możecie mieć jakiś wkład w to co dzieje się w drużynie. Chcecie? Ja zawsze chciałam i bardzo się cieszyłam jak ktoś mnie pytało zdanie czy tak będzie dobrze? Czy może jednak ma być tak? Ucieszyłam się również z tego konkursu na plakietkę. Myślałam, że dostaniemy dużo prac. A tu nic! Ani jednej pracy. Smutno mi naprawdę. Chyba chcecie, aby powstała plakietka drużyny? Ja chce i to bardzo. Ale nawet gdybym zrobiła tysiąc projektów mogą one się nie równać Waszym. Dlatego proszę o aktywne działanie, rysowanie, malowanie a potem nam tego dostarczanie. :)

A dzisiaj Dzień Dziecka! Dlatego życzę Wam z tej okazji moje dzieciaczki dużo zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń. Samych dobrych ocen. Stawiana sobie wyzwań i dążenia do nich. Abyście pamiętali, że NIGDY nie wolno się poddawać! Zawsze można coś wymyśleć, pokombinować. Lecz najgorsza  rzecz to poddać się bez walki. Tak więc walczcie o swoje marzenia i nie tylko! :) ( o czekoladę też )

Bogusia

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17:34

    Ja niestety nie mogę nic wymyślić.;//

    OdpowiedzUsuń