To właśnie my!

To właśnie my!

10 maja 2010

Składki



Na poprzedniej zbiórce działy się różne rzeczy.
U jednego z zastępów temat cały czas schodził na anatomie człowieka. Dlaczego? Nie mam zielonego pojęcia. Może ktoś wie? Bo ja na pewno nie. To było bardzo dziwne biorąc pod uwagę, że temat dotyczył szyfrów. Może następna zbiórka będzie o nas samych- anatomii człowieka. Od piątku istnieje również świeca zastępu "Zrodzone z popiołu"
Natomiast u drugiego zastępu działy się równie interesujące rzeczy. Nie wiedziałam, że koń to osioł no ale cóż... Chociaż tak na prawdę jest to dla mnie dowodem niesamowitej wyobraźni. :) Potrzeba również dużo wyobraźni, aby być drzewem. A Wy na pewno ją macie.
Nie muszę chyba przypominać, że kolejna zbiórka w piątek o 17. I na pewno pamiętacie o butach na zmianę i mundurach. 
A teraz trochę odejdziemy od spraw zbiórek.
KAŻDA osoba, która jeszcze nie zapłaciła składek przynosi na zbiórkę 36zł.
Jest to oplata za cały rok. 3zł na miesiąc
Z tych pieniędzy są kupowane kredki, mazaki, kartki i wszystkie inne materiały potrzebne na zbiórki.
Jest to BARDZO WAŻNE!
Osoby, które nie wpłacą przed obozem będą musiały zapłacić 100zł więcej. Czyli nie 850zł, a 950zł.
Różnica jest. Za to 100 zł możecie kupić sobie jakieś słodycze na drogę lub co tylko innego będziecie chcieli.
Jak nie przyniesiecie pieniędzy nie będziemy się już tak pięknie uśmiechać jak to jest widoczne na zdjęciu.

A poza tym zaglądajcie tu:
www.harcerz.eu
Jest to bardzo fajna, przydatna stronka! :)
Bogusia. :)

Do obozu jeszcze 63 dni

4 komentarze:

  1. Madzia20:07

    dla jasności te 36 zł musimy z Anią wpłacić do hufca, nie zabieramy tych pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:52

    Bogusiu, nie zgadzam się z Tobą- ja nie mam zielonego pojęcia ponieważ mam niebieskie pojęcie ;P
    I dla mnie koń i osioł to jedno i to samo ;] ;D Tak jak kogut i zebra to żyrafa ;>

    A składki??? ... Ja już zapłaciłam ;P
    Propos oboziku to jeszcze61 dni!! Mam nadzieję, że każdy już przygotowany....

    Jeśli chodzi o plakat.... to już wisi na tablicy w sp 111 więc możecie go oglądać! I podziwiać, gdyż spędziłyśmy nad nim ponad 3 godziny! Będzie tam wisiał NA STAŁE , więc dbajcie o niego!!!!!!!! Plakacik jest autorstwa BOGUSI & KAMILKI ;***
    Mam jeszcze jedno pytanko, czy wiecie może czy koń potrafi otworzyć słoik z kiszonymi ogórkami językiem i zębami???

    Miałam coś jeszcze napisać ale...zapomniałam :( Ale jak mi się przypomni to napiszę .....
    Wasza Kochana Kamilka
    P.S. Coś długi ten komentarz, uuuu(*_*) Cóż muszę się nauczyć pisać w skrócie ;> ^^ <3
    Pozdrowionka ;];];] :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze 60 dni do obozu !
    Wasza Kamilka ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak ten czas szybko leci!!!
    Bo jeszcze tylko 54 DNI DO OBOZU, pamiętajcie dziewczyny ;)
    Mam nadzieję, że już każdy wpłacił składkę- 36 zł!
    Tylko 54 dni!!! Kamilka ;)

    OdpowiedzUsuń