To właśnie my!

To właśnie my!

13 kwietnia 2010

To zdjęcie ma w sobie siłę.  I to bardzo dużo siły. Jest na nim aż siedemnaście i pól osób ( to pół to Magda po prawo ;) )  Za każdym razem kiedy je widzę robi mi się cieplej na sercu. To wy tworzycie tą drużynę. bez was by ona nie istniała. Nie byłoby po co prowadzić zbiórek- bo niby dla kogo? Nie byłoby biwaków - gdyby tylko karda jechała nie miałoby to sensu. Nie byłoby obozów- z kim byśmy się integrowały? Budowały wszystko wspólnie? Z nikim. Tak więc ciesze się, że przychodzicie, jeździcie na biwaki ( na obóz też mam nadzieję pojedziecie), że po prosu jesteście.

Zaglądajcie tu :
www.harcerz.eu  ( to taka nasza- klasa dla harcerzy)

Do obozu jeszcze 93 dni.

2 komentarze:

  1. No, dziewczyny, nie wiem jak wy, ale ja już się pakuje, bo obóz juz za 92 dni!!!! hi hi ^^ ;))
    I zgadzam się z Bogusią ,że to zdjątko ma w sobie siłę. Dlaczego? Bo wszystkie na nim jesteśmy i to w takim składzie, że WOW.... Jesteśmy jednością,, taką dużyną....;))
    Tak więc do obóz juz wkrótce, a teraz moje zawołanie ;
    "Oktawowo, Przybywamy!!!" hi hi^^ <3<3<3
    Kamilka ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania.21:17

    Okartowo już się boi :)
    Mi tez to zdjęcie baaardzo się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń