To właśnie my!

To właśnie my!

9 kwietnia 2010

Obóz

Dużo nas. Oj baaardzo dużo! I bardzo dobrze. Bo wszystkie jedziemy na obóz. Wszyściusieńkie!
A mianowicie obóz będzie na Mazurach w Okartowie. Jedziemy oczywiście autokarami wiec nie martwcie się, że będzie tam iść pieszo. :) ( Chyba, że ktoś chce to proszę bardzo. ;]  ) Wyjeżdżamy 17 lipca, a wracamy po 3 tygodniach, które spędzimy napewno przepięknie (03. sierpnia). Koszt wynosi 850 zł.
W razie pytań dzwońcie do Ani o każdej porze dnia i nocy. Ona bardzo chętnie udzieli odpowiedzi wam, waszym rodzicom, babciom, dziadkom, ciociom, siostrom i komu jeszcze będzie trzeba. Oczywiście może się jeszcze spotkać.
Pytania możecie również pozostawić tutaj i odpowiedź też dostaniecie.;]
Bogusia- ta bałaganiara. ;D

9 komentarzy:

  1. Dorota14:45

    Bogusiu,mam świetną wiadomość!!!
    Rodzice jednak mi pozwolili jechać! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:34

    no piekne zdjatko, ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba pojadę na obóz już nie mogę się go doczekać dlatego obliczyłam, że jeszcze 96 dni DO OBOZU

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorota bardzo się cieszę, że pojedziesz.
    A Ty Natalio nie martw się do obozu zostało 95 dni ( jak to Kamila obliczyła) i jeszcze może uda się przekonać Twoich rodziców. :)

    Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak jeszcze 95 dni DO OBOZU ;P Ja już nie mogę się doczekać, zrobiłam sobie kalendarzyk, w którym codziennie wykreślam jeden dzień do obozu i postaram się na każdej zbiórce powiadamiać Was ile jeszcze dni DO OBOZU ....;) Kamisia ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22:21

    No moje Drogie :)
    Cieszy mnie że coś się tu na blogu ruszyło:)

    Mam nadzieję , że w przyszły piątek znów wszystkie się spotkamy w tym składzie co ostatnim razem ;)

    Pozdrawiam,
    Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ruszyło z kopyta, Aniu ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Oktawowo! Przybywamy, jeszcze 93 dni DO OBOZU!!!
    Hi hi ;D

    OdpowiedzUsuń