To właśnie my!

To właśnie my!

1 lutego 2010

Toche kolorów w życiu!

 
No właśnie!
Jak widać trochę kolorów w życiu nie zaszkodzi!
Kamila postanowiła ubarwić sobie życie i innym kolorami.
Sobie- jak tylko spojrzy w lustro (no bynajmniej dopóki tego nie zmyje) widzi kolory i jest jej wesoło.
Innym- kiedy tylko na nią spojrzą ;D
Pamiętam jak kiedyś była zbiórka z farbami.
Ktoś genialny (chyba Kasia Marczuk, ale nie jestem pewna) wpadł na pomysł, żeby tak TROCHĘ kogoś pobrudzić.
W efekcie miałam całą fioletową twarz, a reszta osób mogła pochwalić się paletami innych kolorów na swojej buźce.
Oby to się nie powtórzyło ;)

Bogusia

3 komentarze:

  1. Madzia21:19

    ee tam ;) jak jest kolorowo to jest fajnie :) pod warunkiem, że jest gdzie się umyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:24

    aaale byłam korrrrorrrowaa;) a i przypięłam krowie ogonek, było super

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja miałam całą rękę niebieska i zuszka Kuby zgubiła i igłę. ;]
    Bogusia

    OdpowiedzUsuń